تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 0:15
61 بازدید
کد خبر : 5578

عکس/ اعتراف تکان دهنده و تازه شکیرا درباره جدایی اش از پیکه!

عکس/ اعتراف تکان دهنده و تازه شکیرا درباره جدایی اش از پیکه!
شکیرا به تازگی درباره جدایی اش از جرارد پیکه گفته است که "اولویت من خانه و خانواده ام بود و به "تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند" اعتقاد داشتم.

ماجراجو – شکیرا سوپراستار کلمبیایی در مورد پایان عاشقانه ۱۱ ساله خود با پیکه در ژوئن ۲۰۲۲ به تازگی گفته است: «اولویت من خانه و خانواده ام بود. به “تا زمانی که مرگ ما را از هم جدا کند” اعتقاد داشتم.

به گزارش گروه سرگرمی ماجراجو، او به پیپل گفت: من آن رویا را باور کردم و آن رویا را برای خودم و فرزندانم دیدم. پدر و مادر من ۵۰ سال است که با هم زندگی می کنند و همدیگر را مانند روز اول دوست دارند، با عشقی منحصر به فرد و تکرار نشدنی. بنابراین می دانم که این امکان پذیر است.”»

شکیرا خاطرنشان کرد که والدینش همیشه “الگوی” او بوده اند.

او درباره رابطه اش با پیکه می گوید: «این چیزی بود که برای خودم و فرزندانم می خواستم، اما نشد.

عکس/ اعتراف تکان دهنده و تازه شکیرا درباره جدایی اش از پیکه!

شکیرا در جای دیگری از این مصاحبه توضیح داد که تمرکزش روی حرفه‌ اش در بارسلونا، جایی که با فوتبالیست سابق اسپانیایی زندگی می‌کرد، برای او «بسیار دشوار» بود.

او با اشاره به پیکه می‌گوید: «خب، موضوع این است که من زندگی ام را به او اختصاص داده بودم. به خانواده، به او. برای من بسیار سخت بود که در دوران حضور در بارسلونا به دوران حرفه ای خود ادامه دهم.»

او ادامه داد: «از نظر تدارکاتی پیچیده بود که یک همکاری در آنجا برسانم. باید منتظر می‌شدم تا برنامه‌ها منطبق شوند یا کسی بیاید. نمی‌توانستم فرزندانم را رها کنم و فقط به جایی بیرون از خانه‌ام موسیقی بسازم. حفظ ریتم سخت است.»

عکس/ اعتراف تکان دهنده و تازه شکیرا درباره جدایی اش از پیکه!

اکنون شکیرا می‌تواند آزادانه کار کند، که دلیل آن تغییر مکان است.

شکیرا در ادامه می گوید: «یک چیز اجتناب ناپذیر در مورد لس آنجلس، آمریکا به طور کلی این است که من از پشتیبانی لجستیکی و فنی، منابع، ابزار و مردم برخوردار هستم. اما در اسپانیا، همه چیز در حالت تعلیق بود.»

شکیرا دو پسر به نام های میلان ۱۰ ساله و ساشا ۷ ساله با پیکه دارد. این زوج در مارس ۲۰۱۱ در سر صحنه موزیک ویدیوی “واکا واکا (این بار برای آفریقا)” که آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ بود، ملاقات کردند.

منبع: people

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.