تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 9:02
31 بازدید
کد خبر : 5642

تصاویر/ داوود کیم خواننده مسلمان کره‌ای کیست؟

تصاویر/ داوود کیم خواننده مسلمان کره‌ای کیست؟
کیم جای بازیگر و خواننده معروف کره ای که پس از مسلمان شدن نام داوود کیم را برای خود انتخاب کرده است.

«کیم جای» خواننده پرطرفدار کره‌ای که چند وقتی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آماده و در برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است.

65f6918160b70_5_11zon

بیوگرافی داوود کیم

کیم جای یا داوود کیم، خواننده و یوتیوبر معروف کره‌ای است. او در ۸ آوریل ۱۹۸۳ در سئول متولد شده و در سال ۲۰۱۹، به دین اسلام روی آورده و مسلمان شده است. کیم جای، معروف به Jay یکی از ستاره‌های کی. پاپ k_pop کره‌ای است که عضو گروه TraxX و همچنین عضو گروه SM The Ballad بوده‌است، علاوه بر این او در چند تئاتر و سریال مشهور از جمله Missing و Touch Your Heart و Andante بازی کرده است.

داستان مسلمان شدن

کیم در یک مرکز اسلامی در سئول پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت. او از چند هفته پیش گفته بود در حال تحقیق درباره اسلام است و پرسیده بود اگر مسلمان شوم چه اتفاقی خواهد افتاد؟!، پس از مدت کوتاهی هم خبر مسلمان شدنش در یوتیوب و در اوایل اکتبر منتشر شد.

داوود کیم درباره دین اسلام و قرآن میگوید:وقتی قرآن خواندم من را بسیار تحت تاثیر قرار داد، اسلام چیزی دارد که ما را شاد و راضی نگه میدارد نه افسرده، در اسلام هدف شما از زندگی اطاعت و بندگی خداوند متعال است و عبارت خداوند به شما رضایت و خوشبختی واقعی را میدهد

داوود کیم در ایران

او پیش از این در اینستاگرام خود گفته بود که دوست دارد به ایران بیاید و ایران را از نزدیک ببیند.

کیم در اولین روز حضور خود در ایران به دیدار احسان یاسین رفت.

65f691846ddf8_3_11zon

کیم جای در برنامه محفل

کیم جای در برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است.

کیم با انتشار یک استوری و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در کنار حامد شاکرنژاد نوشت: من با او در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهیم داشت، بی صبرانه منتظر آن هستیم، گوش به زنگ باشید.

65f69213d22d7_2_11zon

سفر به خانه ی خدا

داوود کیم خود را «خوش‌شانس‌ترین فرد» روی کره زمین می‌داند؛ فردی که خداوند او را انتخاب کرده و اسلام به همه سؤالاتش پاسخ داده است.

داود کیم به خانه خدا هم رفته و در اینستاگرام تصاویری از زیارت کعبه منتشر کرده است: «این مکان مانند زادگاه من است، بسیار آرام و بسیار مقدس.»

وی درباره اسلام‌آوردنش گفته است:

«چرا به دنیا آمدیم؟ چرا زندگی می کنیم؟ به کجا می رویم؟ زندگی من به هم ریخته بود. فکر می‌کردم بدشانس‌ترین انسان هستم. سرگردان بودم اما همیشه سعی می‌کردم پاسخ‌ها را پیدا کنم. فهمیدم که تنها نیستم. کسی در کنار من هست و سعی می کند مرا به راه راست هدایت کند. فهمیدم خدا هست.

اسلام به همه سؤالات من پاسخ داد. دلیل خلقت من و دلیل زندگی کردنم. و اینکه سرانجام حتی بعد از این زندگی به کجا می‌روم. بسیار خوش‌شانس هستم که خداوند مرا انتخاب کرده است.»

منبع: دلگرم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.