تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 12:39
59 بازدید
کد خبر : 1869

عکس/ این مرد عجیب رکورددار مردن و زنده شدن است

عکس/ این مرد عجیب رکورددار مردن و زنده شدن است
ری وودهال ۵۴ ساله در عرض ۲۴ ساعت، ۲۷ بار جان خود را از دست داد و بار دیگر زنده شد. این مرد یکی از اعضای تیم فوتبال بالای ۵۰ سال در میدلند غربی بود.

ماجراجو – در روز هفدهم فوریه سال ۲۰۱۶، پرسنل بیمارستان رویال ورچسترشایر یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا را از نزدیک دیدند.

همشهری نوشت: ری وودهال ۵۴ ساله در عرض ۲۴ ساعت، ۲۷ بار جان خود را از دست داد و بار دیگر زنده شد. این مرد یکی از اعضای تیم فوتبال بالای ۵۰ سال در میدلند غربی بود. این رشته که به «فوتبال راه‌رفتنی» مشهور است از سال ۲۰۱۱ برگزار شده و هدف آن جلوگیری از کم تحرکی افراد بالای ۵۰ سال است. تمام قوانین فوتبال در این بازی هم رعایت می‌شود، اما به جای دویدن، بازیکنان باید با سرعتی کمی بیشتر از راه رفتن معمولی راه بروند.

در روز هفدهم فوریه سال ۲۰۱۶، پرسنل بیمارستان رویال ورچسترشایر یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیا را از نزدیک دیدند.

ری وودهال ۵۴ ساله در عرض ۲۴ ساعت، ۲۷ بار جان خود را از دست داد و بار دیگر زنده شد. این مرد یکی از اعضای تیم فوتبال بالای ۵۰ سال در میدلند غربی بود. این رشته که به «فوتبال راه‌رفتنی» مشهور است از سال ۲۰۱۱ برگزار شده و هدف آن جلوگیری از کم تحرکی افراد بالای ۵۰ سال است. تمام قوانین فوتبال در این بازی هم رعایت می‌شود، اما به جای دویدن، بازیکنان باید با سرعتی کمی بیشتر از راه رفتن معمولی راه بروند.این مرد عجیب رکورددار مردن و زنده شدن است  ری می‌گوید: «زمانی که برای بار بیست و هفتم، به هوش آمدم و پزشکان از سالم بودن قلبم مطمئن شدند، خواهر، برادر، همسرم و سه فرزندم نگران بالای سرم ایستاده بودند. آن‌ها هرگز گمان نمی‌کردند که پس از این همه مردن و زنده شدن بار دیگر بتوانند من را در کنار خود داشته باشند.»

روایت همسر ری از مردن و زنده شدن اش

همسر ری می‌گوید: «هر بار که ری دچار ایست قلبی می‌شد، سخت‌ترین لحظه‌های زندگی‌ام را تجربه می‌کردم. هر بار به خود می‌گفتم این بار دیگر نمی‌تواند دوام بیاورد و او را از دست خواهم داد. اما باز هم چشمان خود را باز می‌کرد. زندگی ری یک معجزه است که خدا دوباره به او هدیه داده است.»

این مرد عجیب رکورددار مردن و زنده شدن است

ری چند روزی را در بیمارستان گذراند تا به طور کامل بهبود یافت اما او که از کودکی دچار مشکل قلبی بود با این ۲۷ بار ایست قلبی، متأسفانه ۲۰ درصد ازعملکردش را از دست داد. حالا او دیگر نمی‌تواند مانند گذشته فعالیت بدنی داشته باشد و تنها باید به نیم ساعت پیاده‌روی بسیار آرام در طول روز اکتفا کند. با این که ری علاقه‌یبسیار زیادی به فوتبال دارد اما دیگر پزشکان اجازه شرکت در مسابقات فوتبال را به او نداده اند و از این به بعد ری تنها می تواند به عنوان یک تماشاچی در مسابقات شرکت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.