تاریخ انتشار : جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 23:39
73 بازدید
کد خبر : 3074

ویدئو/ پز عجیب شهربانو منصوریان با قایق تفریحی اش در سواحل کیش

ویدئو/ پز عجیب شهربانو منصوریان با قایق تفریحی اش در سواحل کیش
شهربانو منصوریان قهرمان ووشوکار ایران با انتشار یک ویدئوی پر سر و صدا در صفحه شخصی اش از قایق تفریحی اش در جزیره کیش رونمایی کرده است.

ماجراجو – در هفته های اخیر شهربانو منصوریان قهرمان ووشوی ایران و جهان با برخی از فعالیت های مجازی اش سوژه داغ رسانه های داخلی شده است.

وقت صبح نوشت: این ورزشکار مشهور پس از راه انداختن کمپین ریا کن اما کمک کن در صفحه شخصی اش با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

البته در روزهای گذشته حمایت پر سر و صدای شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر هم بیش از پیش سبب شده که او در مرکز توجه و حاشیه قرار بگیرد.

در همین راستا اکنون این قهرمان مطرح ویدئویی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که بازتاب گسترده ای در میان مخاطبان اش داشته است.

منصوریان در این ویدئو در اقدامی عجیب نشان می دهد که به همراه پسرش در حال هدایت کشتی تفریحی تازه اش در سواحل کیش است.

بیشتر بخوانید: عکس/ با بادیگاردهای دوقلوی کریستیانو رونالدو که در افغانستان جنگیده اند آشنا شوید

کنایه مجری اخراجی تلویزیون به شهربانو منصوریان و اطرافیان اش

به نظر می رسد جدال مجازی مجتبی پوربخش و شهربانو منصوریان مربی و قهرمان ووشوی ایران به پایان نرسیده و همچنان به قوت خودش پابرجاست.

روزهای گذشته بود که شهربانو منصوریان با انتشار ویدئویی به حمایت از علیرضا دبیر پرداخت.

بعد از این ویدئو بود که مجری سابق شبکه ورزش با انتشار یک استوری از این عمل شهربانو منصوریان به شدت انتقاد کرد و او را به منفعت طلبی متهم کرد.

در همین رابطه حالا اطرافیان و دوستان نزدیک قهرمان ووشوی جهان با انتشار مطالب تندی علیه پوربخش، به حمایت از منصوریان پرداخته اند.

با این وجود ساعاتی پیش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار یادداشت جنجال برانگیزی در صفحه شخصی اش بار دیگر به شهربانو منصوریان و اطرافیان اش حمله کرده است.

مجری و گزارشگر سابق صدا و سیما در این استوری اعتراضی با زبانی کنایه آمیز نوشته است: آدمی که با سرطان می جنگه یعنی از مرگ هم نمی ترسه. وقتی از مرگ نمی ترسی یعنی از آدمها هم نمی ترسه. پس زیاد رو مغزش راه نرید چون از این کارهاتون نمی ترسه.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.