تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 23:43
67 بازدید
کد خبر : 5543

بیوگرافی کامل بهار قاسمی / بهار قاسمی کیست؟

بیوگرافی کامل بهار قاسمی / بهار قاسمی کیست؟
بهار قاسمی فرودین ماه دهه ۷۰ می باشد و در نمایش های آرتورو , نیلوفر و نفت، هامان کشان و فیلم های دختر و طلا خون هنرنمایی کرده است.

ماجراجو – بهار قاسمی بعد از بازی در فیلم سینمایی طلا خون برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی در سریال خون سرد نقش مهرنوش را در کنار بازیگران مطرح این سریال تجربه کرده است.

بازیگر جوان سینما که اولین حضورش در این عرصه همبازی شدن با شهاب حسینی می باشد در اولین کار خود بعد از این فیلم در شبکه نمایش خانگی سریال خونسرد می باشد.

بیوگرافی بهار قاسمی

بهار قاسمی فرودین ماه دهه ۷۰ می باشد و در نمایش های آرتورو , نیلوفر و نفت، هامان کشان و فیلم های دختر و طلا خون هنرنمایی کرده است.

«طلاخون» چهارمین فیلم سینمایی ابراهیم شیبانی بعد از فیلم‌ های «هیچ‌ کجا، هیچ‌ کس»، «صحنه جرم، ورود ممنوع! » و «زهر عسل» است. ترنم کرمانیان در نقش حنانه در این فیلم هنرنمایی کرده است. و بهار قاسمی در نقش ناهید در این فیلم هنرنمایی کرده است.

این فیلم در ژانر درام، اجتماعی و جنایی اولین بار در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ۱۳۹۹، اکران شد. نام این فیلم در ابتدا “چرک‌ نویس‌ های یک مادر خانه‌ دار” بود که به دلیل طولانی بودن به “خورشید همچنان می‌ درخشد” تغییر کرد. در نهایت نیز نام “طلاخون” برای این اثر انتخاب شد.

شهاب حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان و … بازیگران این فیلم را تشکیل می‌ دهند.

اولین کار سینمایی خانم بازیگر

بیوگرافی بهار قاسمی : تقریبا هفت هشت سالی می‌شود که وارد این فضا شده‌ام. آشنایی من با آقای شیبانی از جایی آغاز شد که من به آموزشگاهی برای تست سریال «آبان» رفتم. البته این کار هرگز ساخته نشد اما موجب آشنایی من با ایشان شد. آقای شیبانی در ابتدا برای «طلاخون» بازیگران مطرح و شناخته شده‌ای را در نظر داشتند اما یک روز به من گفتند نظرت چیست که این نقش را تو بازی کنی

ایشان گفت می‌خواهم کسی را برای این نقش بیاورم که چهره‌اش شناخته شده نباشد. وقتی این را شنیدم بسیار خوشحال شدم. از همان روز تمام وجودم را برای شناخت این شخصیت گذاشتم. منتها کمی ترسناک بود چرا که شخصیت پیچیده‌ای را باید بازی می‌ کردم.

اما سعی کردم حالات درونی این شخص را متوجه شوم و هم کنش‌های بیرونی آن را انجام دهم. نزدیک به یکسال و نیم طول کشید چرا که چندین بار فیلمنامه بازنویسی شد. در ابتدا فیلم از نگاه زن بود اما حالا با نگاه بچه فیلم را دنبال می‌ کنیم.

بیوگرافی بهار قاسمی بازیگر خون سرد

به تازگی یک سریال ایرانی جدید به نام خون‌ سرد در ژانر پلیسی-جنایی منتشر شده است. این سریال مهیج و جذاب به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار تولید شده است.بهار قاسمی در خون سرد

خون سرد اولین حضور بهار قاسمی در شبکه نمایش خانگی است؛ او پیش از این در فیلم سینمایی «طلاخون» ایفای نقش کرده است.قاسمی در کنار امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، سارا رسول‌ زاده، نیما شعبان‌ نژاد، لیندا کیانی و امیر‌رضا دلاوری از جمله بازیگران این سریال هستند؛ اسامی دیگر بازیگران در اخبار آتی اعلام می شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است؛ هیچ وقت بخاطر سختى هایى که کشیدى غمگین نباش اونا فقط نشون میدن که تو از هر چیزی‌که میخواسته بهت ضربه بزنه قوى‌ تر بودى پَس خون سَرد باش …

داستان این سریال پلیسی‌ و جنایی پرکشش و التهاب با ماجرای تحقیقات سرگرد امیرعلی طلوعی روی پرونده آزار و اذیت لیلا کریمى در ترکیه و قاچاق دختران و زن آزاری آغاز شد. او عاملان پرونده‌های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می‌ رساند. نقش این سرگرد پلیس را شهرام حقیقت‌ دوست بازی می کند.

منبع: ایسنا , روزیاتو

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.