تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1402 - 1:19
117 بازدید
کد خبر : 5317

سر پیری و معرکه گیری “مدونا” برایش دردسر شد!

سر پیری و معرکه گیری “مدونا” برایش دردسر شد!
مدونا خواننده مشهور 64 ساله در تلاش برای رقابت با ستاره‌های جوان‌تری مانند تیلور سوئیفت از خستگی بیش از حد راهی بیمارستان شد.

به گزارش ماجراجو نزدیکان مدونا خواننده مشهور فاش کرده‌اند که فشار رقابت با ستارگان جوان این خواننده را راهی بیمارستان کرد!

وقت صبح نوشت: تلاش مدونا برای رقابت با ستاره‌های جوان‌تر مانند تیلور سویفت و پینک، او را به بخش مراقبت‌های ویژه برد. این ستاره ۶۴ ساله پیش از آغاز تور مورد انتظار خود از خستگی راهی بیمارستان شد.

منبعی نزدیک به خانم خواننده اعلام کرده است: «شمارش معکوس برای آغاز تور او آغاز شده بود. مدونا تمام انرژی و تمرکز خود را بر روی این تور گذاشته بود. این موضوع او را از پا درآورد. اطرافیانش مؤدبانه به او یادآوری می‌کردند که دیگر ۴۵ ساله نیست، چه برسد به ۲۵ ساله.»

«او نیاز داشت خودش را با سرعت پیش ببرد. فشار دادن به خودش بسیار خطرناک بود.»

تیلور سوئیفت ۳۳ ساله و پینک ۴۳ ساله تورهای اخیر خود را به تازگی آغاز کرده‌اند. کنسرت‌های هر دو خواننده فوق العاده و خیره کننده بودند. سوئیفت به طور مداوم کنسرت‌های چهار ساعته اجرا می‌کند، در حالی که پینک طرفداران را با معلق بودن در هوا متحیر می‌کند.

فشار رقابت با نسل جوان سلامتی مدونا را به خطر انداخت!

مدونا برای رقابت با نسل جوان، خود را مجبور کرد تا ساعت‌ها تمرین طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارد. این تمرین‌ها به مرور زمان بدنش را تحت تأثیر قرار دادند.

نزدیکان مدونا متوجه فشار فیزیکی بر او شدند و نگران بودند که سرنوشتی مشابه مایکل جکسون داشته باشد. مایکل جکسون در سال ۲۰۰۹ در تور «This Is It» خود درگذشت.

مدونا پیش از این حادثه روحیه خوبی داشت، با این حال برخی از دوستانش او را تشویق کردند تا زمانی برای استراحت پیدا کند.

این منبع نزدیک همچنین افزود: «بسیاری از ما احساس می‌کنیم که اظهارات مداوم در مورد سن او، او را برای رقابت تحت فشار قرار داده است. از اینکه او مجبور شده است وقت بگذارد و سلامتی خود را در اولویت قرار دهد، خوشحال هستیم.»

صحبت‌های این منبع نزدیک تنها یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که یکی از دوستان خانم سوپراستار فاش کرد که مدونا برای همگام شدن با رقصندگانش که از او بسیار کوچکتر هستند، به خودش فشار می‌آورد.

این تور که قرار بود از ۱۵ جولای آغاز شود، در حال حاضر متوقف شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.