تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 20:44
70 بازدید
کد خبر : 5474

علت جدایی عجیب شادمهر عقیلی از ژینا کلانتری مشخص شد

علت جدایی عجیب شادمهر عقیلی از ژینا کلانتری مشخص شد
شادمهر عقیلی بالاخره علت جدایی اش از ژینا کلانتری را اعلام کرده و به جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی دامن زده است.

ماجراجو – در کنسرت جدید شادمهر عقیلی، او در ترانه مشهورش، ژینا را با عبارت «گل من» جایگزین کرد. این حرکت او باعث یادآوری یک رابطه طولانی و عاشقانه در بین کاربران شد؛ شادمهر و ژینا. اما دلیل جدایی این دو از هم چه بود؟

بهزاد بلور مجری مشهور از شادمهر درباره این عکس‌ها سوالی پرسید.

بهزاد بلور: شادمهر، عکس‌های زیادی از جشن تولدت در اینترنت پخش شده و یک ویدیوی کوتاه. من بعضی‌هایش را دیده‌ام، به نظر می‌آید که تولدت بوده. بچه‌ها می‌پرسند این‌ها مال چه وقتی است و خودت اجازه پخشش را دادی؟

شادمهر: حدود سه – چهار سال پیش قبل از اینکه از ایران خارج بشوم، یک دختر خانمی که طرفدار کارهایم بود یک جشن تولد برایم ترتیب داد و خودم را دعوت کرد. آنجا عکس گرفتیم و ویدیو گرفتیم، ولی قرار نبود که این‌ها برای همه پخش بشود. کسی هم از من اجازه‌ای نخواست. حالا هم که مسئله‌ای نیست، یعنی مسئله مهمی نیست.

شرح ماجرا از زبان دوستان، آشنایان و رسانه‌ها

شادمهر عقیلی در زندگی شخصی خود گاهی وقت‌ها در ایران با دوستانش به شمال کشور می‌رفت. نامزدش (ژینا کلانتری) را عاشقانه دوست داشت و قرار ازدواج با او را داشت.

بعضی‌ها عقیده بر این داشتند که شادمهر و ژینا نامزد هستند. حلقه دست ژینا هم این شایعه را از حالت شایعه خارج می‌کرد. نام اصلی آهنگ ژینا گل من نیز در ابتدا گل من بود. خود شادمهر در مورد نام این آهنگ گفته است:

به دنبال یک اسم خاص می‌گشتم که بجای گل من باشه و کسی از این اسم هم استفاده نکرده باشه و اسمی زیباتر از ژینا به ذهنم نرسید!

بعد از خروج از ایران با وجود فیلم تولد و فیلم شب رفتن و بار‌ها دیده شدن، شادمهر با ژینا در انجمن شعر و انجمن سینما همراه بود، چون خود ژینا هم یک بازیگر بود.

جدایی و خیانت شادمهر یا ژینا؟

بعد از پایان یافتن رابطه عمیق شادمهر عقیلی با ژینا مشخص نیست کدام به هم پشت کردند آیا ژینا به شادمهر پشت کرد یا شادمهر به ژینا!

اما داستان آشنایی شادمهر عقیلی و ژینا کلانتری هنوز هم در بین طرفداران هر دو مهم و پربازدید است. اگر چه ماجرای رابطه ژینا و شادمهر مشخص نشد، اما این رابطه به جدایی ختم شد و منجر به ازدواج نشد. ژینا و شادمهر در حال حاضر هر کدام با شخص دیگری ازدواج کردند صاحب زندگی و همسر دیگری می‌باشند. خانم کلانتری ازدواج کرده و هم اکنون یک پسر ۹ساله به نام اهورا مزدا دارد.

منبع: دنیای اقتصاد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.