تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 22:20
44 بازدید
کد خبر : 5419

فال ابجد امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲؛ شخصی می خواهد اعتبار را از شما بگیرد

فال ابجد امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲؛ شخصی می خواهد اعتبار را از شما بگیرد
فال ابجد امروز یکشنبه 19 آذرماه 1402؛ در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.​

ماجراجو – انسان‌ها همیشه به دنبال راهی برای فهمیدن آینده‌ی خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال‌ها انجام می‌دهند.

 فال حروف ابجد از جمله فال‌های قدیمی‌ای است که طرفداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه‌ای برای مرتب‌سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده‌اند. گاهی این شیوه در شماره‌گذاری موارد یا صفحات به کار می‌رود

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این ترتیب که برای هر حرف واژه‌ای که بخواهند به عدد تبدیلش کنند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی‌دارند و اعداد به دست‌آمده را جمع می‌زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ «علی» برابر با «۱۱۰» می‌شود همچنین «یاعلی» برابر با «۱۲۱» می‌باشد.

فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

میزان

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب آ د

بودجه بندی کنید! شروع به برنامه ریزی برای خرید استراتژیک کنید تا بدانید که قصد دارید برای چه کسی و چه چیزی، چه مقدار پول خرج کنید.

اردیبهشت: ج د ج

بروز احساسات سخت است، اما در درازمدت بهتر است درباره احساس تان صحبت کنید تا دیگران بدانند کجای کار هستید!

خرداد: د د آ

زندگی می تواند گیج کننده باشد. وقتی تمام وجودتان را صرف یک پروژه گروهی می کنید، امید دارید که بابت تمام تلاش های خود بازخورد مثبت دریافت کنید. اما ممکن است شخص دیگری بخواهد اعتبار را از شما بگیرد و حریف شما شود. هیچ اشکالی ندارد در این باره صحبت کنید تا دیده شوید.

تیر: د د ب

به احساسات خود توجه کنید! احساسات شما آنجا هستند تا شما را راهنمایی کنند. اینکه شما فردی بیش از حد حساس هستید، دلیلی دارد.

مرداد: ج د ج

ماجرا می تواند بیشتر از این ها باشد! صبر بیشتری داشته باشید تا ببینید چه جزئیات دیگری برای شما آشکار می شود.

شهریور: آ آ د

ممکن است کسل باشید یا آمادگی ایجاد تغییرات را در خود احساس نکنید. با این وجود، امروز همه چیز متفاوت است! شما می دانید چه می خواهید، و آماده حرکت رو به جلو هستید.

مهر: ب ج د

زندگی می تواند ناعادلانه باشد. کاملا واضح است که مردم با شما متفاوت از دیگران رفتار می کنند. شاید فکر کنید این تقصیر شماست یا اینکه افراد به خاطر کاری که شما انجام داده اید، اینگونه رفتار می کنند، اما سعی کنید آن را به خود نگیرید.

آبان: آ ب ج

اگر تاکنون هرگز کسب و کاری نداشته اید، با یک مشاور کسب و کار تماس بگیرید تا ببینید چه فرصت هایی در حال حاضر برایتان وجود دارد.

آذر: ج د آ

به آنچه علاقه دارید عمل کنید. وقتی یک ایده درخشان دارید، ساده است که فقط در مورد آن صحبت کنید و آن را یک روز دیگر پشت گوش بیاندازید.

دی: آ ج ج

هنگام انجام فعالیت های ارتباطی، کمی بیشتر حواس تان را جمع کنید تا پیامی را که باید بشنوید، از دست ندهید.

بهمن: ب ب د

احساسات خود را سر و سامان دهید! شما در حال عبور از چیزهایی بسیار سخت تر از حد معمول هستید و پردازش آن ها می تواند برای شما دشوار باشد.

اسفند: ب ب ب

زمانی که زندگی کمی راکد می شود و تخیل شما پایین می آید، با امتحان کردن چیزی سرگرم کننده و متفاوت که ذهن خلاق تان را به کار می گیرد، روحیه خود را احیا کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.