تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1402 - 20:04
63 بازدید
کد خبر : 5145

ویدئو/ تیک آف هیجان انگیز شبانه ایرباس A380 بزرگترین هواپیمای جهان

ویدئو/ تیک آف هیجان انگیز شبانه ایرباس A380 بزرگترین هواپیمای جهان
در این ویدئو می توانید تیک آف هیجان انگیز شبانه ایرباس A380 به عنوان بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را از نمای نزدیک ببینید.

به گزارش ماجراجو هواپیمای A380 ایرباس یک هواپیمای بزرگ بال بالا با دو طبقه است که توسط شرکت ایرباس ساخته شده است. برخلاف هواپیماهای مسافربری معمولی که دارای یک طبقه هستند، هواپیمای A380 دارای دو طبقه است. به طور معمول در طبقه پایین محل نشست‌های اقتصادی و در طبقه بالا محل نشست‌های درجه یک و یا همان تجاری قرار دارد.

این هواپیما با طول ۲۳۸.۶ فوت و عرض بال ۲۶۱.۸ فوت، بیشترین ظرفیت مسافربری را در میان هواپیماهای مسافربری دارد. ظرفیت این هواپیما می تواند بین ۵۲۵ تا ۸۵۳ نفر باشد. البته همه چیز به تنظیمات صندلی های داخلی بستگی دارد.

هواپیمای A380 از تکنولوژی های پیشرفته برای بهینه سازی مصرف سوخت استفاده می کند. این تکنولوژی ها شامل فناوری موتورهای جت، سیستم هوادهی و سیستم هوشمند مدیریت سوخت هستند.

A380 با ابعاد بزرگ خود و تکنولوژی های پیشرفته، قابلیت پرواز بلند مدت و پروازهای بین قاره ای را دارد.

این هواپیما از امکانات راحتی بسیاری برای مسافرانش استفاده می کند، از جمله فضای بالایی بزرگ، رویه های صندلی با کیفیت بالا، تلویزیون های صفحه بزرگ شخصی و دسترسی به اینترنت و وای فای.

ایرباس A380 از تجهیزات امنیتی بسیاری برای محافظت از مسافرانش استفاده می کند، از جمله سیستم هوشمند آتش نشانی و سیستم های کنترل وضعیت پرواز و شیب هواپیما.

بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، تلاش کرده است تا به بخش های صوتی و لرزشی کمتری در پرواز برسد، که باعث افزایش راحتی مسافران می شود.

در این ویدئو می توانید تیک آف هیجان انگیز شبانه ایرباس A380 به عنوان بزرگترین هواپیمای مسافربری جهان را از نمای نزدیک ببینید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.