تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 9:39
301 بازدید
کد خبر : 2946

پرفروش ترین فیلم های عاشقانه هندی ۲۰۲۳

پرفروش ترین فیلم های عاشقانه هندی ۲۰۲۳

به گزارش ماجراجو – عشق از قدیم الایام جزء جدایی ناپذیر سینمای بالیوود بوده است وهندی ها تقریبا با هر فیلم عاشقانه، عشق را به طرز جدیدی معنا می کنند. راهنماتو نوشت: عشق چندین دهه است که در فیلم های هندی جایگاه ویژه ای دارد، اما داستان‌های عاشقانه جدید ارتباط بیشتری با جوانان امروزی برقرار

به گزارش ماجراجو – عشق از قدیم الایام جزء جدایی ناپذیر سینمای بالیوود بوده است وهندی ها تقریبا با هر فیلم عاشقانه، عشق را به طرز جدیدی معنا می کنند.

راهنماتو نوشت: عشق چندین دهه است که در فیلم های هندی جایگاه ویژه ای دارد، اما داستان‌های عاشقانه جدید ارتباط بیشتری با جوانان امروزی برقرار کرده اند و چشم اندازهای تازه را به داستان‌های عاشقانه هندی آورده اند. در این مطلب قصد داریم شش مورد از پرفروش ترین فیلم های هندی حال حاضر را به شما معرفی کنیم:

۱- Tu Jhoothi Main Makkaar (تو دروغگو، من مکار)

تو دروغگو، من مکار

تو دروغگو، من مکار یک فیلم کمدی، عاشقانه هندی به کارگردانی «لاو رانجان» و نویسندگی «راهول مودی» و «لاو رانجان» می باشد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۳ می باشد.

خلاصه داستان: هیجان زمانی به  اوج خود میرسد که یک بازیکن عاشق حریف خود می شود. عشق در اینجا به عنوان مبارزه ای زیرکانه معنا می شود. رانبیر کاپور، شرادها کاپور و نوشرات باروچا ستارگان اصلی این فیلم پرطرفدار کمدی، عاشقانه هستند.

۲- Almost Pyaar with DJ Mohabbat (تقریبا عشق با دیجی محبت)

تقریبا عشق با دیجی محبت

Almost Pyaar with DJ Mohabbat یک فیلم عاشقانه و درام است که در سال ۲۰۲۳ به روی پرده رفته است. کارگردان این فیلم «انوراگ کاشیاپ» می باشد و آلایا فورینتورووالا و ویکی کائوشال ستارگان آن هستند.

خلاصه داستان: دختری در لندن، به یک پسر علاقمند می شود و در یک دنیای موازی، پسری وجود دارد که به یک دختر علاقه زیادی دارد. این دو داستان عاشقانه نافرجام، بار زیادی از طبقه اجتماعی، طبقه‌بندی و نابرابری بر دوش دارند و بصورت نفس گیر به سوی یکدیگر در حال حرکت هستند.

۳- kali jotta (تنها با یکدیگر)

تنها با یکدیگر

تنها با یکدیگر یکی از بهترین فیلم های عاشقانه هندی است که در سال ۲۰۲۳ اکران شده است. کارگردان این فیلم «ویجای کومار آرورا» می باشد و ستارگانی همچون  ساتیندر سارتاج، انکور ورما و نیرو باجوا در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ فیلم آخرالزمانی کمتر دیده شده که حتماً باید ببینید؛ از Testament تا Take Shelter

خلاصه داستان: داستان این فیلم عاشقانه درباره رابطه بین رابعه و دانش آموزش آنانت است که با چالش‌های زیاد فرهنگی و سیستم مردسالارانه هند موجه می شود.

پرفروش ترین فیلم های عاشقانه هندی

۴- Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan (برادر یکی عشق یکی)

برادر یکی عشق یکی

برادر یکی عشق یکی یک فیلم اکشن، درام، کمدی و عاشقانه به کارگردانی «فرهاد سامجی» است که ستارگانی همچون سلمان خان، پوجا هگده، داگوباتی ونکاتش، جاگاپاتی ببو و رام چاران در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: این فیلم که در آوریل ۲۰۲۳ اکران شد، درباره برادر بزرگ یک خانواده به اسم بایجان (با بازی سلمان خان) است که از ازدواج کردن دوری می‌کند. برادران او که همگی قبلا ازدواج کرده اند، دور هم جمع می شوند تا برای بایجان یک شریک زندگی مناسب پیدا کنند.

۵- Jogira Sara Ra Ra

Jogira Sara Ra Ra

Jogira Sara Ra Ra یک فیلم هندی است که در ۱۲ می ۲۰۲۳ منتشر شده است. کارگردان این فیلم «کوشان ناندی» نام دارد و نوازالدین صدیقی، نها شارما، سانجی میشرا و ماهاکشای چاکرابورتی به عنوان شخصیت‌های اصلی در آن حضور دارند. خلاصه داستان این فیلم هنوز منتشر نشده است.

۶- Shehzada (شاهزاده)

شش فیلم هندی پرفروش 2023

شاهزاده یک فیلم عاشقانه هندی است که ژانری اکشن دارد. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی روهیت داوان به روی پرده سینما رفته است و ستارگانی همچون کارتیک آریان، کریتی سانون، پارش راوال در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: بانتو از کودکی پدر و مادر خود را گم کرده است. تا اینکه پس از سال ها آنها را پیدا می کند. او بدون فاش کردن هویت خود، سعی دارد از پدر و مادرش در برابر تهدیدات و خطراتی که با آن روبرو هستند، مراقبت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.